Хващаме плексит и пневмонии от климатика

143
Хващаме плексит и пневмонии от климатика

Главоболието е постоянен спътник на работещите в офис

Хората, които работят в офис, смятат, че са застраховани срещу трудови злополуки. Те обаче са застрашени от редица заболявания, които настъпват неусетно и стават ясни, едва след като се развият, пише вестник "Монитор". Първият признак, че е време служителят да промени стереотипа и заседналия начин на живот, са натрупаните килограми в повече. Това е сигурен белег, че сте се обездвижили, затова предприемете мерки, преди наднорменото тегло да ви е изиграло лош номер.

Ако нямате възможност да ходите на фитнес или да плувате след работа, изкачвайте планината или тичайте в парка поне през почивните дни. Имате ли възможност да оставите автомобила поне един ден в седмицата, направете го, а когато сте с него, опитайте да го паркирате колкото е възможно по-далече от офиса, за да си осигурите няколко крачки здраве в повече. Както и да протича денят ви, не забравяйте, че около 2-3 часа разходка подобряват всички органи и системи, балансират кръвното и очното налягане.

Едно от опасните заболявания, които възникват като следствие от излишните килограми и липсата на достатъчно движение, е тромбозата. Тя се изразява в тромби, които се образуват в съдовете на краката. Те могат да се образуват дори и в белите дробове (пулмонална емболия), както и варикоза.



Постоянният спътник на офис служителя е главоболието. Изкуственото осветление и прегърбената стойка са напълно достатъчни за появата на мигрена. Ситуацията се утежнява и от непрекъснатото звънене на телефони. При подобен проблем ще помогне масажът в областта на слепоочията. Мигрената може да се лекува и с различни препарати, които се предлагат в аптеките.

Климатикът, колкото и да прави приятна атмосферата в студа отвън, е причина за тежки пневмонии, настинки и алергии, както и за суха и изтощена кожа. Освен това, той е отлично средство за пренасяне на грипните вируси. Има няколко златни правила, които потребителят трябва да спазва, така че уредът да му носи комфорт, а не болести. Рязката смяна на градусите навън и вътре в помещението е стрес за организма. Независимо от минусовите температури на час и половина – два го спирайте и проветрявайте помещението. Преди началото на всеки сезон сменяйте филтрите на климатика.

Безсънието или сънливостта не са в резултат само на купони, но и на липса на свеж въздух или преумора. Човешкият организъм се нуждае средно от 7-8 часа сън. Опитвайте се да си лягате по-рано. Ако това не помага, обърнете внимание на средата, в която спите – хъркането, различни външни шумове може всъщност да са причината за вашия неспокоен и твърде лек сън. В такива случаи е добре да наблегнете на витамините и свежите плодове. Вечерята не бива да е тежка и след 19 часа. Една лека разходка привечер ще доведе по-бързо съня. Ако обаче и тя не помогне, то непременно потърсете лекарска помощ.

Добави коментар