6 съвета от Кейт Хъдсън как да ограничите захарта

107
6 съвета от Кейт Хъдсън как да ограничите захарта

Актрисата написа книга и говори в нея за захарната накормания

Наскоро актрисата Кейт Хъдсън издаде книга „Как да бъдеш щастлива“. Това е първият писателски опит на Кейт, която е майка на две деца.  В книгата си тя дава съвети за здравословен начин на живот, грижи за тялото и за самочувствието.

 Актрисата предлага и препоръки как да прочистим своето тяло, да върнем баланса и да приемаме себе си такива, каквито сме.

 Любопитна тема в книгата е захарната наркомания.

Страдате ли от нея? Знаете ли как да се избавите от не?

 

Дали сте зависими от захарта?

 Отговорете на тези въпроси:

-        Храните ли се, когато не сте гладни?

-        Изпадате ли в „хранителна кома“ след хранене?

-        Изпитвате ли негативни емоции заради предпочитанията си към определени храни?

-        Не се ли налага заради тях да избягвате различни видове физическо натоварване?

-        Чувствате ли се зле, когато не можете да ядете сладко или тестени храни?

-        Чувствате ли, че за да подобрите настроението си, трябва да се храните с вредни продукти?

Ако сте отговорили поне на един от въпросите с „да“, възможно е за вас захарта да е наркотик.


Как да прочистите организма? Съветите са на Кейт:

1. В идеалния случай в продължение на 4 дни избягвайте да консумирате храни, които съдържат захар.

2. Откажете се от каквито и да е напитки, които съдържат захар, глюкозо-фруктозен сироп или изкуствени подсладители.

3. Увеличете консумацията на постни протеини с всеки прием на храна. Протеините са съюзници, когато искате да се справите със захарната наркомания.

Започнете деня си с яйца или протеинов коктейл. Яжте ядки, зърнени храни, риба, пилешно месо, месо от други животни и т.н.

4. Консумирайте повече зеленчуци.

5. Не забравайте и за полезните мазнини. Дебели ви прави захарта, а не мазнините. Последните засищат, внасят баланс в нивото на захарта в кръвта и са необходимо гориво за клетките.

На всяко хранене, заедно с месото, консумирайте зехтин, кокосово масло, авокадо, ядки, риба и т.н.
6. Откажете се от алкохола.

Знаете, че в него има захар, нали?

Това са все пак само 5 дни... пробвайте!



Добави коментар