Защо ученето за изпит повече от 3 часа на ден е безполезно

11
Защо ученето за изпит повече от 3 часа на ден е безполезно

Преподавател от Великобритания смята, че отрано трябва да се работи върху дисциплината

Педагог от Великобритания, опирайки се на 15-годишния си опит, смята, че 3 часа дневно учене дават максимални резултати, отколкото непрекъснатото заучаване на информация – 24/7.

Джо Норман в своите препоръки за подготовка за учени се опира на авторска методика, която не за първи път използва при учениците си. Като резултат последните успяват да влязат в едни от най-добрите училища на Острова. 

Задължително условия при подготовката за сериозни изпити Норман смята отказът от използването на устройства. Той съветва още да се използват хартиени носители, а преди изпълнението на определена задача е препоръчително да се съставя план на действие и да се препрочитат успешно изпълнените задачи до момента.

Ако ученикът иска да успее в бъдеще, още сега той трябва да се отнася към ученето като към работа. Следователно трябва да заделя конкретно време за различните задачи и да спазва режим на труд и почивка.

Невролози поддържат позицията на преподавателя. Те смятат, че продължителното напрежение по време на изпити води не само до умора, но и до мозъчно претоварване, което на свой ред затруднява когнитивната функция.




Добави коментар