Защо талията не намалява

15
Защо талията не намалява

Това са най-разпространените грешки, когато се борим за талията-мечта

Лятото наближава, а това означава, че плажният сезон чука на вратата. Подготовката ви вероятно вече набира скорост, ако не е в пълен ход: тренировки, балансирано хранене и избор на бански. Забелязвате ли обаче, че килограмите намаляват, но талията остава все така непокътната? Никакви упражнения не помагат. Възможно е проблемът да е в навиците ви?

1/ Пропускате обяда
Задължително трябва да имате три основни хранения за деня. В идеалния случай – 5. Мнозина смятат, че колкото по-малко ядеш, толкова повече отслабваш. Това е грешка. Пропускането на основно хранене спъва процеса на редуциране на теглото.

2/ Вегетарианство
Ако отказът от месо и риба е съпроводено от това, че в тях се съдържат повече мазнини  и калории, то това не е достатъчно основание. Тези храни са богати на протеини и ускоряват обмяната на веществата. Яжте без чувство на вина филе и риба на пара.

3/ Отказ от хляб
Заложете на пълнозърнестите продукти – тях може да ядете, тъй като съдържат фибри и сложни въглехидрати.

4/ Алкохол
Отдавна е известно, че алкохолът съдържа много калории. Ако не може да се откажете напълно от него, то изберете червеното вино.

5/ Злоупотреба със сирена и кашкавали
Тези продукти са богати на протеини, което ги прави добре дошли на трапезата. Не се увличайте по тях обаче, тъй като съдържат много калории.



Добави коментар