Защо не е добра идея да спите след тренировка?

40
Защо не е добра идея да спите след тренировка?

Пролет е, мнозина искат да влязат във форма за лятото

Много пъти сме говорили за факторите, които влияят върху ефекта от тренировките. Ако сте се заели или пък планирате да започнете да тренирате редовно, то следващите редове са важни за вас. Оказва се, че са налице на пръв поглед незначителни неща, които обаче са фактори за резултатите от физическите упражнения.

Огромно влияние на скоростта на сваляне на излишните килограми има не само храненето, но и сънят.

Независимо какво тренирате – йога, пилатес или водна аеробика, лекарите не препоръчват да заспивате през следващите до 2 часа след тренировката.

Причината е проста: по време на тренировка обмяната на веществата се ускорява и процесът на горене на калории също. Сънят провокира забавяне.

Ако легнете да спите веднага след тренировка, излагате сърдечно-съдовата система на риск. За да може сънят да не провокира нарушения на сърдечния ритъм, на организма му е необходим постепенен преход към състояние на покой – за целта са необходими 2 часа.




Добави коментар