Уникалната диета на Маргарет Тачър

799
Уникалната диета на Маргарет Тачър

Маргарет Тачър е желязна лейди не само в политиката, но и когато се отнася за здраве и дисциплина при сваляне на килограми

Маргарет Тачър е желязна лейди не само в политиката, но и когато се отнася за здраве и дисциплина при сваляне на килограми. Диетолози от прочутата американска клиника “Мейо” са разработили специално за нея яйчената диета, наричана просто “диетата Маги”, разказва вестник Стандарт.

1. Обедът и вечерята не трябва да сменят местата си.

2. Ако не е уточнена точната порция на продукта, можете да си го позволите във всякакви количества.

3. Яйцата може частично или изцяло да се заместят с извара.

4. Можете да употребявате сладкиши на основата на захарозаместителите: диетична кола, бонбони.

5. Задължително трябва да се консумират много плодове и да се пие много чиста вода.

6. Не трябва да ядете, докато усетите тежест в стомаха.

7. Нужно е до минимум да се намали количеството сол, като добавяте повече подправки, в т.ч. пикантни.



Забранени продукти:

• овнешко и мазно свинско;

• фурми, банани, манго, смокини, грозде;

• картофи, царевица;

• мляко и мазно сирене;

• животинска мазнина, растително масло и краве масло;

• месни бульони;

• мазни сосове;

• макарони и булгур;

• тестени изделия (освен разрешените пълнозърнести тостове);

• захар и сладкиши на захарна основа;

• алкохол.

Внимание!

Яйчената „диета Маги” няма да е подходяща за вас, ако имате алергия към определени продукти; ако имате заболявания на сърцето, бъбреците и черния дроб, както и по време на бременност. Преди да пристъпите към тази диета, се консултирайте с лекар.

Закуската за всеки ден от тази първа седмица е една и съща: 1-2 сварени яйца; 1 грейпфрут, чай или кафе без захар.



Ето програмата за първата седмица

Ден първи:

• обяд – ябълка, круша и половин портокал;

• вечеря – 400 грама немазно печено говеждо.

Ден втори:

• обяд – печени кокоши гърдички с млян червен пипер и салатен микс със сок от лимон;

• вечеря – 2 варени яйца, салата от пресни краставици с мента или магданоз, половин грейфрут и 1 пълнозърнест тост.

Ден трети:

Обяд – салата от обезмаслено сирене с домати и пресен магданоз, един пълнозърнест тост;

• вечеря – варено месо с кълцани листни зеленчуци с горчица, салата от зеле с моркови и лимонов сок.

Ден четвърти:

• обяд – плодова салата, подправена с обезмаслен натурален йогурт;

• вечеря – печена кокошка с куркума и кориандър, салата от пресни домати и краставици със зелената част на целина.

Ден пети:

• обяд – 2 варени яйца, салата от варени моркови и зелен грах, подправена със соев сос;

• вечеря – печена риба, салата от пекинско зеле с грейфрут и магданоз.

Ден шести:

• обяд – чаша плодово смути на основата на вода;

• вечеря – варено говеждо със салата от краставици и копър.

Ден седми:

• обяд – варена кокошка, салата от домати с босилек.

• вечеря – печен български пипер с чесън и листни зеленчуци, един пълнозърнест тост.


Добави коментар