Ще отслабнете, ако ядете това

126
Ще отслабнете, ако ядете това

Нов доклад твърди, че консумацията на 25 грама протеин при всяко основно хранене, помага за контрола на глада и да се засили мускулния метаболизъм

Нов доклад твърди, че консумацията на 25 грама протеин при всяко основно хранене, помага за контрола на глада и да се засили мускулния метаболизъм.

Повечето хора са склонни да приемат богатите на протеини храни по-късно през деня, така че учените съветват да коригирате закуската си така, че да включва повече от основните хранителни вещества. Средно жените консумират само 11 гр протеин на закуска, в сравнение със средния за мъжете 15 гр.

Освен традиционните източници на протеини като яйца и постно месо, експертите съветват да добавите млечни, ядки и бобови растения към храната си.

Пример за 25 грама протеин за закуска може да бъде две яйца, препечен тост и кафе с мляко.

Ако закусвате мюсли и кисело мляко, което е около 200 грама кисело мляко, те ще ви дадат 10 грама протеин.

Добавете и овесени ядки със сурови бадеми, за да увеличите протеините с още 10 грама.



Добави коментар