Пролетната умора удря потентността

27
Пролетната умора удря потентността

Покачването на температурата намалява интелекта

Пролетната умора, освен депресии и неврози, удря тежко и потентността, предупреждават американски сексолози. Преходът от зимните месеци към пролетта поставя организма под допълнително напрежение. Недостигът на витамини и сезонното хормонално пренастройване, особено когато времето е променливо, правят повечето хора апатични, раздразнителни и изтощени.

Именно това състояние се нарича пролетна умора. Тя може да бъде придружена с главоболие или неустойчиво кръвно налягане, както и със снижена работоспособност,, намалена концентрация и потентност. Мъжете определено загубват сексуален интерес към партньорката си и дори не извръщат с интерес глави след красивите жени на улицата. При хората с понижена имунна система пролетната умора може да предизвика косопад, проблеми с ноктите, кървене на венците и проблеми със зрението.

Дори да сме здрави и да не страдаме от хронични болежки, напълно възможно е тя да приспи интелекта и да намали паметта ни, да ни направи раздразнителни без причина или да ни хвърли в пълна апатия. Независимо, че не можем да избегнем промените в организма, можем да си помогнем да преодолеем дискомфорта, като засилим приема на витамини през пролетта. Така ще си осигурим бодрост, интелектът ни ще е на ниво, паметта - силна, а потентността няма да намалее.

Лекарите препоръчват по-голямата част от витамините да са под формата на храна – плодове и зеленчуци, но да подпомагаме организма си и с подходящи хранителни добавки, които изобилстват в аптечната мрежа. Независимо от натрупаните килограми през зимата, не бива със затоплянето на времето веднага да се слагаме на диета, предупреждава вестник "Монитор". Когато пък, я предприемем, трябва да балансираме загубите също с хранителни добавки.

С промяната на сезона организмът ни се нуждае от достатъчни количества мазнини, белтъчини и въглехидрати. За целта е необходимо да се спазва разнообразен хранителен режим, включващ плодове, зеленчуци, ядки, пълнозърнести продукти, нетлъсти меса, яйца, млечни продукти с ниско мастно съдържание, риба (най-малко два пъти седмично) и други храни, бедни на мазнини и богати на витамини и минерали. Нормалните функции на имунната система се поддържат от витамините и минералните вещества. Намаленият им прием води до авитаминоза. Ако я развиете, можете да я преборите с допълнителен прием на витамините от група В, С, А, Д и Е.



Добави коментар