Орехи за кърмещата жена

202
Орехи за кърмещата жена

Препоръчителни са точен брой на ден

Към храните, полезни за здравето и съдържащи изобилие от витамини, минерали и микроелементи, спада ореховата ядка. В състава й присъстват:

•    Витамини от групите В, РР, А, К, Е и др.;
•    Полезните минерали -  желязо, магнезий, калций, кобалт и др.;
•    Много мазнини, протеини и само 10% въглехидрати.

А най-хубавата новина е, че орехите са много вкусни.

Стигнем ли до въпроса подходящи ли са за кърмещата жена, крият ли опасност за здравето на детето, трябва да кажем, че като при всички храни трябва да се прояви усещането за мяра.

Орехите се характеризират с редица преимущества:

1/ Помагат на организма да се справя с болестите;

2/ Извеждат по-бързо вредните вещества от организма;

3/ Осигуряват регенерация на органите и системите в целия организъм.

Специалистите съветват да консумираме на ден около 3 ореха – сурови. Печените орехови ядки може да провокират алергична реакция. Освен това не притежават вече ценните си хранителни свойства.

Как да въведем орехите в менюто на кърмещата жена?

Необходимо е да проявите внимателност. Започнете с малки порции. Следете състоянието и поведението на детето. Ако няма необичайни или алергични реакции, увеличете постепенно количеството до 3 ореха на ден.




Добави коментар