Как се отслабва с броене на калории?

111
Как се отслабва с броене на калории?

Това е един от най-популярните начини за коригиране на телесното тегло

Диетолози от цял свят отдавна препоръчват да се ограничи приемът на калории, за да се отслабне. Скорошно американско изследване потвърди правотата им. Както се съобщава, „калориите, получени от всяка храна, могат да провокират риск от надебеляване и проблем със сърцето, доколкото влияят на баланса на енергията в организма и увеличаването на мастните отлагания“.

Това ни връща на мисълта, че не всяка храна е полезна за организма. Употребата на сладки напитки е по-рискова, отколкото ако приемете същите калории от продукти, съдържащи нишесте, например картофи. Също така неумерената консумация на захар води до повишаване на риска от диабет втори тип.

Поради това, ако сте решили да отслабнете, време е да посмятате, но и да съобразите каква храна ще приемете.

Според изследванията на американците важен е източникът на калориите. Средното потребление на калории за зряла жена е 400 ккал на закуска и по 600 ккал на обяд и вечеря.



Какво ще бъде? Пуканки и бисквити или зеленчуци и пиле?

Съветът ни е да подходите комплексно. Не залагайте само на ограничаването на калориите за деня. Не бъдете и крайни. От време на време си позволявайте вкусните изкушения. В противен случай може да се откажете скоро от преследването на целта да отслабнете.




Добави коментар