Как да се храните здравословно навън?

75
Как да се храните здравословно навън?

Когато сте навън, не винаги има заведения, които предлагат здравословна храна

Когато сте навън, не винаги има заведения, които предлагат здравословна храна. Това не означава обаче, че трябва да се примирите и да обядвате с мазен бургер. Дори и поднесена с картонена кутия, храната може да има и по – лека версия, а не пълна с мазнини, захари и калории.

 Ето какви съвети дават експертите по здравословно хранене:

Изберете пица с тънка кора над дебела кора

Заменете белия ориз с кафяв, басмати или ечемик

Когато е възможно, избирайте рулца с оризови кори, а не пролетни рулца

Изберете за пилешко на скара или нещо подобно вместо хамбургер

Изберете печени картофи на фурна или сладък картоф вместо чипс

За гарнитура вземете салата, а не пюре или пържени картофи

И за да не сме голословни, вижте калориите в някои от най-популярните вериги и как да ги намалите:

Калории в Макдоналдс

Биг Мак: 563 калории, 33 г мазнини

Средни пържени картофи: 387 калории, 18 г мазнини

Риба O'Filet: 329 калории, 13 г мазнини

Хамбургер: 250 калории, 10 г мазнини

Салата с пилешко: 133 калории, 3.7 г дебел

Салата очевидно е най-добрия вариант, но ако търсите нещо тестено, заложете на хамбургер. Вместо картофки, изберете зеленчуци, а ако не искате компромис с картофките, пропуснете соса.

Калории в KFC

Зигър бургер: 450 калории, 17,5 г мазнини

Пържени картофи: 310 калории, 14,6 г мазнини

Пилешки филенца: 285 калории, 16 г мазнина

Пилешки бутчета: 170 калории, 9,7 г мазнина

Салата колслоу: 145 калории, 12,3 г мазнини

Направете го по-здравословно: Когато ядете пържено пиле, наистина нямате нужда от хляб отгоре, така че пропуснете картофите и изберете салата. Ако не ви стига, добавете царевица на скара.

Калории в пицата на Доминос

С месо (средна класически кора): 197 калории, 8.7 грама мазнини на парче

Хавайска (средна класически кора): 157 калории, 5 g мазнини на парче

Вегетарианска (средна класически кора): 150 калории, 4,7 грама мазнини на парче

Със сирене и домат ( средна класическа кора): 137 калории, 3.3 г мазнини на филийка

Чесново хлебче: 274 калории, 10 г мазнина

Дип с чесън и билки: 87 калории, 9.4 г мазнини

Колкото по-малко топинг и по-тънка кора има пицата, толкова по-здравословно можете да я направите. Пропуснете соса и допълнителните гарнитури.

 

 



Добави коментар