Как да контролирате теглото си през бременността

179
Как да контролирате теглото си през бременността

9 правила, чието изпълнение ще ви гарантира по-малко вълнения

Понякога е трудно да се храните балансирано през бременността. Повод за това може да бъдат пристъпите на гадене, отсъствието на апетит и зверският глад, който ви тласка към опустошаване на хладилника.

Експертът от Fox News Джули Ревелент дава 9 съвета, които ще помогнат на бременните жени да контролират теглото си през 9-те месеца.

1/ Бъдете спокойни
Както пише Ревелент, постоянната тревога и мислите за контролиране на апетита провокират стрес у бременната жена. Тя съветва да се съсредоточим върху самото хранене, да извличаме максимално удоволствие от приготвените ястия.

2/ Избирайте полезна храна
Нека в нея се съдържат важни витамини и минерали. Не се съсредоточавайте върху количеството й.

3/ Разрешете си от време на време любими продукти
Това не бива да са дълги месеци на забраната. Да се отказвате напълно от любимите продукти е нежелателно.

4/ Правилно следете теглото на кантара
Много жени по време на бременността качват неравномерно килограми. Затова не се паникьосвайте след всяко мерене. Оценете какво е средното покачване на теглото за определен период.

5/ Хранете се редовно
По три пъти на ден. Дори си носете здравословна лека закуска.

6/ Не бройте калориите
Ако килограмите ви са били в норма преди забременяването, през втория триместър към менюто си добавете още 340 калории на ден. А през третия – 450.

7/ Бъдете гъвкави
Т.е. понякога си позволявайте голяма порция макарони със сирене.

8/ Преосмислете пристъпите на глад
Често възникващото силно желание да се похапне по време на бременността е напълно нормално. Не се осъждайте за него. Ако сте в добро настроение, спокойни и чувствате глад, може да хапнете нещо вкусно в умерени количества.

9/ Поговорете с лекаря
Ако чувствате, че наддавате прекалено много, а не можете да организирате хранителното си меню, обсъдете проблема с лекаря.



Добави коментар