Храни, които подобряват концентрацията

124
Храни, които подобряват концентрацията

Полезно меню = здраве!

Съгласете се, че от време на време всеки се сблъсква с проблеми с концентрацията. Днес ще ви споделим кои са продуктите, които подхранват мозъка.

Яйца
Бъркани яйца на закуска са идеално решение за подобряване на концентрацията.

Зелен чай
Не билков, не черен, а зелен! Тук е моментът на напомним, че е желателно да използвате не такъв от пакетчета.

Кисело мляко

Киселото мляко е полезно за целия организъм. Подпомага и концентрацията.

Бадеми

Тази ядка съдържа в себе си хормона тирозин. Тя влияе на действието на хормона допамин, който отговаря за концентрацията. С други думи, 25 грама бадеми на ден ще ви позволят да бъдете по-продуктивни във всяка една сфера.

Кафе
Внимание: не капучино, а чисто кафе. Кофеинът активира нашия организъм, дарява го със бодрост и зареждане с енергия за минимум 4 часа.




Добави коментар