Диетичен оризов пудинг

44
Диетичен оризов пудинг

Разкривате и тайните, с които ще стане великолепен

Правилно приготвеният пудинг е истинска наслада. За 4 порции от този ще са ви необходими:

¾ чаша ориз
1 ½ чаша вода
¼ ч.л. сол
4 чаши мляко
½ чаша захар
щипка ванилия
шепа плодове за сервиране

Оризовият пудинг е традиционен десерт в английската кухня. Време е да го предложите на членовете на семейството. А ето и кои са тайните на приготвянето на вкусен пудинг:

Белтъците трябва да бъдат разбити перфектно. Може да добавите и малко ром в рецептата. Не слагайте в тестото никакви добавки. В противен случай пудингът няма да се получи перфектен.

Формата за пудинг напълнете максимум на ¾.

Не отваряйте фурната, докато пудингът се пече. Иначе нежната маса ще спадне.

Готовият пудинг лесно се отлепя от краищата на формата.

Начин на приготвяне:

1/ Измийте ориза, добавете водата и солта.
2/ Варете на бавен огън, под капак, докато водата не бъде попита. Около 15 минути.
3/ Добавете млякото и захарта.
4/ Гответе на среден огън, без да слагате капака. Често разбърквайте. Този етап ще отнеме още 30-40 минути.
5/ Свалете тенджерата от котлона. Добавете ванилия и канела.
6/ Сипете пудинга в подходящи чаши или купи. Отгоре сложете найлоново фолио, за да не се образува кора. Охладете. Сервирайте с плодове.




Добави коментар