Диета за зимата: Как се отслабва със сън

35
Диета за зимата: Как се отслабва със сън

Решение - сбъдната мечта

Мислите, че да се отслабне в съня е невъзможно? Убедени сте, че ефективни са само строгите методи – монодиети и убийствени тренировки в залата? Пробвайте сънната диета въпреки убежденията си.

Тя е една от най-щадящите и в същото време полезни за здравето. Нейните автори са лекари от Ирландия. Те обещават не само стабилно понижаване на телесното тегло – по 500 грама на седмица, но и прекрасно самочувствие, подмладяващ ефект и профилактика на различни заболявания.

Същността на диетата

Подгответе се да промените не само своите навици на хранене, но и целия си начин на живот. Научно е доказало, че преумората и дефицитът на сън са основните фактори за качването на килограми.

Режим на деня

Сънната диета изисква да ядете 3-5 пъти на ден. Последното хранене трябва да е не по-късно от 4 часа преди сън. Забравете класическото правило не се яде след 18:00 часа. Ако ще лягате в 23:00 часа, то смело сложете масата в 19:00.

Физическа активност

Тичайте, плувайте, практикувайте йога, използвайте тренажори, ходете на танци, вървете пеша. Всяка активност, която ви доставя удоволствие, е добре дошла. Като минимум посвещавайте по 30 минути на ден.

Какво може да ядете?

Зеленчукови пюрирани супи, пилешко и пуешко филе, морски продукти, зеленчуци, плодове, млечни продукти с понижена масленост, билкови чайове, фрешове, чиста вода – до 2 литра на ден.

Изключете от менюто си продуктите, съдържащи кофеин. Кафе, шоколад и др.

Кога да спите?


Лягайте преди 23:00 часа и спете не по-малко от 8 часа. Следете в спалнята да е тъмно и прохладно. Изключете устройствата, които имат мигащи светлини. Откажете се от взаимодействието с устройства 2 часа преди сън. Вместо това почетете книга, разходете се, направете няколко разтягащи упражнения, изпийте чаша топло мляко.

Ефект

Сънната диета представлява дългосрочна система на хранене. Може да се придържате към нея цял живот. Ако страдате от излишни килограми, подгответе се да сваляте по 500 грама на седмица. Постепенно теглото ви ще се нормализира и ще стане стабилно.



Добави коментар