Четири упражнения за възстановяване на гърдите след кърмене

143
Четири упражнения за възстановяване на гърдите след кърмене

Лесни за изпълнение у дома

Най-полезният спорт за възстановяване на гърдите след раждане и кърмене е плуването. Постарайте се да отделите време за посещаване на басейна минимум един път седмично. В най-добрия случай – 2-3 пъти. Басейнът ще ви помогне да укрепите мускулите, да върнете осанката си и да се избавите от болката в гърба.

Ако по някаква причина не сте готови за спортуване извън дома, то може да възвърнете предишните си форми с помощта на упражнения. Изпълнявайте ги редовно.

4 упражнения, задължителни за периода след кърменето:

1/ Отблъскване от стена – застанете с лице към стената, опрете се с ръце на нея и направете 10 отблъсквания.

2/ Махане с крила – застанете изправени. Ръцете силно притиснете покрай тялото. Постарайте се в тази поза да приближите максимално лопатките. Повторете упражнението 10 пъти.

3/ Индийски танци – сгънете ръцете в лактите пред себе си, приближете ги една към друга и задръжте в тази позиция. След това отпуснете ръцете встрани и повторете упражнението 10 пъти.

4/ Плуване на сухо – застанете с гръб до стената и направете дете повторения на движение, имитиращо плуването в стил бруст.




Добави коментар