Четири идеи за високопротеинова закуска

134
Четири идеи за високопротеинова закуска

Освен че е ужасно вкусна, закуската, богата на протеини, например овесени ядки или яйца, може да бъде и много засищаща и да ви помогне да избегнете пиковете на глад през деня

Освен че е ужасно вкусна, закуската, богата на протеини, например овесени ядки или яйца, може да бъде и много засищаща и да ви помогне да избегнете пиковете на глад през деня. В едно скорошно проучване хората, започнали дните си с между 30 и 39 грама протеини, в крайна сметка изяждат със 175 по-малко калории на ден.

За силно начало, ето  няколко високопротеинови закуски, с които денят ви ще бъде по лек.

1. Овесени ядки на микровълнова

В купа със средна микровълнова фурна смесете 240 мл обезмаслено мляко (или неподсладено соево мляко), 50 г фини овесени ядки и щипка сол. Пуснете за 2 минути, след което добавете 2 супени лъжици натурално бадемово или фъстъчено масло и смляна канела на вкус.

Пуснете за още 30 секунди или докато овесът омекне. Разбъркайте преди ядене.

2. Хрупкаво бадемово кисело мляко

Разбъркайте 1 супена лъжица натурално бадемово или фъстъчено масло в 240 г безмаслено кисело мляко до гладкост. Добавете 2 с. л. нарязани бадеми и смляна канела на вкус.

3. Кокосово мюсли с кисело мляко и кашу


Смесете 80 г фини овесени ядки с 1 ½ с. л. накълцани ядки кашу и 1 ½ с. л. настърган кокос.

След това разбъркайте ¼  с. л. Смлян джинджифил и ¼ с. л. смляна канела в 125 г обезмаслено кисело мляко и добавете в овесената смес.

4. Средиземноморска закуска

Разбийте 1 яйце и 1 яйчен белтък заедно с 1 с. л. вода. След това загрейте 1 с. л. зехтин в тиган с незалепващо дъно и разбъркайте яйцата с 85 г нарязани домати, 75 г отцеден консервиран бял боб, фета сирене и бейби спанак



Добави коментар