9 навика за плосък корем

23490
9 навика за плосък корем

Подходящото ежедневие гарантира привлекателна талия

Кой от вас не мечтае за плосък корем? Веднага да си признае и да ни запознае обстойно с доводите си.

А за тези от вас, които продължават да се стремят към изваян корем, нека четенето продължи. Днес сме подбрали 9 навика, които ви гарантират, че в най-скоро време ще имате желания плосък корем.

1. Стойте далеч от стреса

Стресът е първата причина за натрупването на мазнини по корема. Той повишава нивото на кортизола – хормон, който стимулира натрупването на тлъстинки в коремната област.

2. Забравете за алкохола

Чаша вино за обяд и вече не можете да си обуете дънките. Алкохолът увеличава нивото на кортизола, а вече знаете какво прави той.

3. Престанете да пушите

При дамите, които пушат, мазнините в коремната област са по-концентрирани, отколкото при непушачките.



4. Яжте повече храна, съдържаща фибри

Те се отразяват положително върху понижаването на телесното тегло. Освен това предпазват от запек, който може да стане причина за подуване на корема. Ежедневно консумирайте от 25 до 38 гр. фибри – от плодове, зърнени храни, зеленчуци, хранителни добавки.

5. Пийте повече вода

В предменструалния период пийте повече вода. Така ще избегнете подуването, без да вредите на общото състояние на организма.

6. Не забравяйте костите

Остеопорозата е болест, която поразява костите. Когато костите на гръбнака не могат да удържат тялото, това води с течение на времето до изгърбване.

7. Занимавайте се с аеробика

Нито едно упражнение не може да направи корема плосък, когато мускулите са скрити под слой мазнини. Най-доброто решение е аеробика в продължение на 45-60 минути 5 пъти в седмицата.



8. Прибирайте корема

Научете се редовно да прибирате корема навътре. Стягайте и отпускайте мускулите. Целта е максимално да прибирате корема, без това да провокира неприятни усещания.

9. Натоварвайте коремните мускули

Правете физически упражнения и по възможност, докато стоите прави. Тогава се активизират мускулите на корема.



Добави коментар