9 начина да отслабнете след раждането

118
9 начина да отслабнете след раждането

Няма "но" или "не сега"

Край на поредния месец, през които качвате килограми. Детето е родено. Иска ви се по-бързо да свалите излишните килограми, натрупани през бременността. Но как? Използвайте 9 ефикасни методики.

1/ Бъдете готови да не възвърнете формите си бързо
Заради кърмата вашето тяло има нужда от много хранителни вещества. Именно поради това свалянето на излишното тегло в самото начало може да не ви се удаде. Не се отчайвате, почакайте още малко.

2/ Кърмене
Лактацията изисква от женския организъм не само огромно количество хранителни вещества, но и значителни разходи на енергия. През първия месец след раждането теглото ви може да е непроменено. Към третия обаче ще започне да намалява.

3/ Започнете тренировки
Щом лекарите кажат може, не се бавете излишно. Смело пристъпете към редовно трениране.

4/ Пийте повече вода
Учени са доказали, че изпивайки над 1 литър вода дневно, жените с излишно тегло губят до 2 кг на година.

5/ Спете повечко
Едно новородено дете определено означава, че няма да имате леки нощи. Но, когато имате възможност да спите, правете го.

6/ Изключете алкохола от менюто
Той влияе пагубно на организма на детето по време на кърменето. Освен това генерира излишни килограми. Алкохолът задържа мазнините около вътрешните органи.

7/ Консумирайте храна, която съдържа груби фибри
Консумацията на фибри спомага за сваляне на излишните килограми.



8/ Избягвайте захарта и рафинираните въглехидрати
Този тип храна съдържа много калории. Практически не снабдява организма с хранителни вещества.

9/ Тичайте с количката по време на разходка
Или поне нека темпото бъде по-бързо, отколкото при лежерна разходка.




Добави коментар