8 съвета за жените, които се борят със следродилна депресия

84
8 съвета за жените, които се борят със следродилна депресия

Не се предавайте на унинието

Понякога по адрес на наскоро родила жена може да чуете фрази от рода на „Тя е в следродилна депресия“. Ако раждането на дете се смята за един от най-вълнуващите моменти от живота, тогава откъде идва депресията? Много често след раждане жените изпитват сериозни емоционални проблеми. В това число и депресия. Често това е ответна реакция на организма на протичащите в живота на жената събития – може да бъде резултат от тежка бременност, тревога за детето или пък проблемно раждане.

Няколко ценни съвети за жени, борещи се със следродилната депресия:

1/ Наспивайте се
Липсата на сън е допълнителна причина да бъдете раздразнени и в лошо настроение.



2/ Всеки ден намирайте време за себе си
Дори и това да е отиване до магазина, отбиване във фитнеса, четене на книга или пък слушане на лекция по психология.

3/Не се опитвайте да успеете във всичко
Образът на идеалната майка не бива да ви завладява. Преследването му може само да стъжни живота ви.

4/ Добавете светлина и ярки цветове в ежедневието си
Така ще разсеете мрачното настроение.

5/ По-често общувайте с близки
За известно време животът ви може да е заключен между четири стени. Потърсете начин да общувате повече с хора.



6/ Научете се да споделяте своите чувства
Задържайки в себе си всичко, вие се отказвате да бъдете жизнерадостни и щастливи.

7/ Старайте се да разпускате напрежението

8/ Намерете помощник
Помолете близки и приятели да ви помагат от време на време. Това ще ви бъде от голяма полза.




Добави коментар