7 начина да увеличите оптимизма и да намалите тревожността всеки ден

44
7 начина да увеличите оптимизма и да намалите тревожността всеки ден

Днес тревожните разстройства засягат милиона възрастни

Днес тревожните разстройства засягат милиона възрастни. Експертите казват, че хората имат пристрастия към негативизма, което означава, че обръщаме повече внимание на заплашителната и страшна информация, отколкото на положителната. Това може да увеличи усещането на стрес и тревожност при много от нас и да повлияе на ежедневието ни. Но има няколко начина, с които, практикуването на оптимизъм може да помогне.

Ето 7 идеи за това, как да внесете позитивното в живота си и да намалите тревожните чувства:

1. Променете мисленето си

Започнете да търсите позитивната страна на нещата, дори да смятате дадена ситуация за критична. Мозъкът е много гъвкав, ковък и променлив. Отнема време, повторение и нови преживявания, за да помогнем за затвърдяването на новите мисли, които се опитваме да практикуваме.

2. Разбийте страховете си

Хората, които имат хронична тревожност (наречена генерализирано тревожно разстройство ), са склонни да имат катастрофално мислене, което включва очакване нещата да не се оправят. Те могат да бъдат на ръба и трудно да се отпуснат. Разберете източника на вашия страх, опитайте се да го игнорирате и се постарайте да гледате реалистично, а не песимистично на ситуацията.

3. Обградете се с оптимисти

Ако сте отворени да практикувате оптимизъм, контактите с други оптимисти може да бъдат полезни, за да преобърнете и вашата гледна точка.

4. Направете кратък списък с хора, които ви карат да се чувствате добре

Опитайте се да контактувате повече с хора, които не ви напрягат, а ви носят позитивни емоции и настроение. Това определено може да доведе до положителна промяна и във вашия мироглед.

5. Изказвайте положително намерение всеки ден

Събуждайки се всяка сутрин, кажете или напишете каква е целта ви за деня. Това може да ви накара да мислите позитивно.

6. Излезте навън

Постарайте се да прекарвате повече време навън сред природата, да усещате мириса на цветята, да виждате слънцето, усмихнатите хора, играещите деца. Няма как при толкова позитивизъм да не се заредите.

7. Усмихнете се на радостта си

Понякога радостта е източник на усмивка. Ако нещо ви прави щастливи, усмихнете се, така ще „подмамите“ тялото си, за да усеща щастието.



Коментари

Коментар: 1
Вам нужны новые клиенты?

Привлекаем клиентов в Ваш бизнес, с помощью рассылки в формы обратной связи сайтов. В наличии несколько баз, суммарным объемом более 5 млн сайтов СНГ. Предоставляем скриншоты, подтверждающие выполнение обязательств с нашей стороны. Приятные цены - нам выгодно, чтобы заказчик получал прибыль, значительно превышающую стоимость рассылки и обращался повторно. В отличии от большинства наших конкурентов, оплату берем ТОЛЬКО за УСПЕШНО доставленные сообщения. Напишите пожалуйста ответ на нашу почту: silinitcha1979@mail.ru Если Вам удобнее другой способ связи, напишите на почту, какой именно. P.S. Извините за беспокойство, если мы с Вами уже сотрудничаем.


  • 1

Добави коментар