6 нощни закуски, от които не се дебелее

106
6 нощни закуски, от които не се дебелее

Изварата активира обмяната на веществата!

През втората половина на деня често поглеждаме в хладилника. Понякога вадим от него нещичко за хапване към полунощ. Учени споделиха кой е здравословният избор – онзи, който няма да нанесе щети върху здравето или фигурата ни.

Изследователи от университета във Флорида назоваха 6-те оптимални продукта, които са подходящи за нощна закуска. Те не само, че не водят до трупане на килограми, но и са полезни преди сън.

Банан – този продукт повишава нивото на хормона на съня и помага да поддържаме артериалното налягане.

Киви – учени доказаха, че ежедневната консумация на киви съществено подобрява качеството на съня.



Шам фъстък – достатъчни са 30 грама от тази ядка, за да наситите организма с антиоксиданти, полезни мазнини и минерали.

Авокадо и кокоши яйца – подобно съчетание е странно, но ползата от плътната закуска ще ви убеди да я пробвате. Получавате протеини, които организмът с лекота усвоява, аминокиселини, спомагащи за успокояването и отпускането, а също така витамини.



Извара – изследователите напомнят, че преди сън консумацията на извара е полезна. Тя действа на организма като протеинов коктейл. Прави фигурата по-стройна и активира обмяната на веществата.




Добави коментар