5 здравословни закуски за деца

301
5 здравословни закуски за деца

За да бъдат здрави и енергични

Всеки родител иска детето му да се храни пълноценно, да разполага с повече енергия и полезни вещества. Така то ще бъде здраво и активно. Както знаете, най-важното хранене за деня е закуската. Поради това възниква въпросът – каква закуска да предлагаме?

Омлет


Той снабдява организма на детето с всички необходими елементи – например протеини и желязо. За аромат добавете в ястието малко ситно нарязан копър.

Каша с парченца плодове


Може да приготвяте различни каши, разнообразявайки плодовете според вкуса на детето.

Закуски с извара


Изварата е отличен източник на протеини и калций. Използвайте я за намазване на филия или пък в съчетание с яйце.

Овесена каша с мед


Тази закуска ще подсили имунитета на детето, ще го защитава от инфекции. Може да добавите сушени плодове.

Сандвичи


Правете ги с масло, твърдо сирене, варено масо. Сложете задължително в сандвича листа салата, краставица, домат.



Добави коментар