5-те съвета на учител от САЩ

127
5-те съвета на учител от САЩ

Как да стимулираме възможностите на детето

Манди Манинг е учителка от САЩ. Миналата година получава титлата Национален учител на годината. Тя преподава английски език в средно училище в щата Вашингтон. Пред изданието GMA споделя 5 съвета за родители.

Според Манди Манинг с тяхна помощ родителите ще могат да разширят кръгозора на детето и да изградят отношенията си с учителя. За нея родителите и учителите трябва да работят заедно. По този начин ще може да се откликне на потребностите на учениците.

Осигуряването на успех на детето в клас и извън него изисква партньорство, казва Манинг.

Ето и нейните 5 съвета:

1/ Бъдете открити. Давайте обратна връзка на учителя
Лесно е да се дискредитират способностите на учителя. Но вашата готовност да го изслушате е ключът към взаиморазбирането. Само когато родители и учители уважават позицията един на друг, може да има партньорство. По този начин се решават лесно и бързо куп проблеми. А детето върви към успеха.

2/ Диалог с учителя
Има ли семеен празник, който предстои и искате да го споделите с учителя? Ако има постоянен личен проблем, който влияе на вниманието на ученика в клас? Трудностите и радостите у дома неизбежно влияят на учебния процес. Поради това споделяйте с учителя, за да има той представа за живота на детето.

3/ Присъствие на родителите
Ако семейството цяло, т.е. родителите не са разведени, то добре и двамата да посещават училището. Може да се редувате. Постарайте се да направите всичко възможно, за да бъдете на представления, празници и други събития в училището. Това е важна подкрепа за детето. Поощрявайте неговите успехи, интереси.

4/ Контролиране на времето пред екрана
Електрониката, независимо дали става дума за смартфони, видеоигри или телевизор, неизбежно влияе на успеваемостта в училище. Те понижават способността на детето да се съсредоточава. Освен това отнемат от съня.

Как да решите проблема? Направете така, че детето да има свободни от технологиите занимания. Може да регламентирате определено време, което то да използва по свое усмотрение – да гледа телевизия, да играе на телефона, да работи с компютъра.

5/ Помощ на детето да организира деня си, научете го да управлява времето, с което разполага
Така ученикът няма да се чувства претоварен. Започнете още от първите класове в училище. Това умение ще се прехвърли впоследствие към животът извън училище и след него.

Нека детето разтоварва чантата след часовете. След това да преглежда насоките на учителя. Накрая да пристъпва към домашните.



Добави коментар