5 неща, които не трябва да правите НИКОГА, ако започвате диета

438
5 неща, които не трябва да правите НИКОГА, ако започвате диета

Промяната е трудна, затова най-добре е да започнете с нещо малко

Решили сте да започнете диета, за да свалите излишните килограми и се насочвате към последния хит, към седмица само на сокове или обещаваща диета на някоя звезда. И само 24 часа по – късно осъзнавате, че сте направили голяма грешка. Промяната е трудна, затова най-добре е да започнете с нещо малко и постепенно да включите повече промени, докато се приспособявате към предишните, съветват експертите.

Дори когато откриете план за отслабване, при който виждате резултатите, лесно можете да излезете от пътя, особено в началото. Това е така, защото новите ви навици не са се утвърдили още и връщането назад е много лесно.

След като вашият нов план е в действие, внимавайте за грешки, които могат да попречат на прогреса.

Премахвате храни или цели групи храни

Ако сте решили да отрежете млякото или глутена в името на загуба на тегло, може да правите голяма грешка. Махането на определени храни или групи храни, когато не сте алергични към тях, може сериозно попречи на загубата на тегло. Недостигът ще създаде дефицит и организмът ви ще започне да трупа запаси, защото не получава всичко необходимо.

Игнорирате глада

Една диета не трябва да ви кара да усещате глад постоянно. Ако часът е 11,30, а вие сте гладни, но чакате да стане 12.30 или 13, за да ядете, не е добре. Слушайте тялото си. Увеличете закуската, за да сте сити по – дълго време или добавете междинно хранене.

Правите голяма промяна изведнъж

Рязката промяна е стрес за организма у това лесно може да ви откаже и върне на изходна позиция. Затова започнете промените бавно стъпка по стъпка и постепенно неусетно ще превърнете новия си режим в начин на живот. Това може да отнеме няколко месеца, но не се отказвайте.

Лишавате се от времето за сън

Започването на нов режим на диета и упражнения често включва повече време и усилия и това може да се отрази на времето ви за сън. Важно е обаче да осигурявате достатъчно сън, защото така ще се възстановите по – бързо. Освен това недостатъчният сън засилва глада и ще ви накара да посегнете към повече въглехидратни храни на следващия ден.

Избирате упражнения, базирани на броя калории, които горите

Тичането може да изгори повече калории, отколкото йога, но ако го мразите, е по-вероятно да отложите тренировката си. Така че, в крайна сметка, може да не изгаряте никакви допълнителни калории изобщо. Когато става въпрос за тренировъчни планове, винаги избирайте план, който включва упражнения, което ви харесват. Ще изгаряте повече калории ако редовно правите йога, отколкото ако тичате само един или два пъти седмично. 



Добави коментар