5 храни, които не бива да махате от менюто си

211
5 храни, които не бива да махате от менюто си

Те го правят балансирано и съдържат полезни мазнини

Знаем, че чуете ли мазнини и веднага решавате, че те са зло. Но това невинаги е така. Човек трябва приема редовно полезни мазнини. С тях дори се отслабва по-бързо!

Здравето, красивата фигура и енергията – за тях е необходимо да снабдяваме организма редовно с полезни мазнини. Мононенаситените, с високо съдържание на омега-3, яжте възможно най-често. Всеки ден!

Искате ли примери за такива храни? Веднага даваме!

Сьомга

Немазен протеин и здравословна мононенаситена мазнина – това е на практика идеалната комбинация, която прави сьомгата ефективно средство за борба с възпалителните процеси в органите. Освен това се бори с хронични болести. Една-две порции от полезната риба на седмица са залог за дълголетие.

Кашкавал

Произведен от качествено пълномаслено мляко. То предпазва от инсулт и инфаркт.

Зехтин

Основната съставка на средиземноморското меню е призната като пазител на доброто здраве. Тя повишава шансовете за дълголетие.

Черен шоколад

Консумацията му защитава мозъка от когнитивни нарушения. В черния шоколад се съдържат и много полезни мазнини.

Кисело мляко

Най-лесният начин да заредите тялото с полезни ненаситени мазнини, калций и протеини е чрез консумацията на кисело мляко. Всеки ден!




Добави коментар