4 начина да отслабваме, докато спим

80
4 начина да отслабваме, докато спим

Не се шегуваме, спазвайте тези принципи и ще го постигнете

За да свалите излишните килограми, правилото гласи, че трябва да се постараете: да промените режима на хранене, да посягате само към определени продукти и да се придържате към тази диета, да спортувате, да следите нивото на стреса.

За щастие има и по-прост път: може съвсем леко да промените нощните си навици и с това да ускорите метаболизма. Щом организмът започне да работи по-активно, натрупаните мазнини ще се стопят.

1/ Малко протеини преди сън
Не яжте през нощта, не вечеряйте по-късно от два часа преди сън – всички знаем тези правила. А знаете ли, че малък протеинов коктейл половин час преди заспиване ускорява метаболизма, понижава артериалното налягане и помага да се стопят излишните мазнини? Да, точно така. И то докато спите. Важно: коктейлът не бива да превишава 150 калории.

2/ Пълна почивка в спалнята
Ако имате навика да пишете на смартфона си съобщения, непосредствено преди да заспите, това влияе зле върху баланса на мелатонина. Оттук се влошава метаболизмът и надебелявате. Дори слаба светлина вечерно време е способна да ви навреди.

3/ Проветрете спалнята
Колкото по-студено е в нея, толкова повече запасите от кафяви мазнини помагат за поддържането на активност и в крайна сметка до отслабване. За да стимулирате процеса, температурата в спалнята не бива да превишава 19 градуса.

4/ Спазвайте режим
Учени казват, че жените, които заспиват и се събуждат по едно и също време, по-бързо и по-лесно свалят килограми.




Добави коментар