Закуска, но към обяд

108
Закуска, но към обяд

За да отслабнете по-лесно

Закусвайте към обяд, ако искате да отслабнете по-лесно, съветват американски специалисти.

Диетолозите смятат, че похапването между храненията е най-добрият начин да се избегнете преяждане и последствието от натрупването на излишни килограми. Последните изследвания, публикувани от Американската асоциация на учените са доказали обратното.

Нискокалоричната закуска не е свързана с количеството храна, а времето, в което се храните, съобщи БГНЕС. В експеримента взели участие 123 жени с наднормено тегло. Те били разделени в две групи, на които била назначена специална диета в продължение на 12 месеца.



Физическата активност и в двете групи била еднаква, но разликата се криела във времето, в което се хранели участничките. Жените, които ядели за първи път кум 11:30 или 12 часа, загубили много повече килограми от дамите, които закусвали след ставане между 09:30 часа и 10:30 часа.

Енергийна стойност на една закуска трябва да бъде не повече от 200 калории. Най-зареждащата закуска съдържа продукти като сирене, кисело мляко, зелен чай с мента, плодове и зеленчуци и особено банани, които намаляват апетита за по-дълго време.



Добави коментар