Витамини за зимата

107
Витамини за зимата

Къде да търсим витамините зимата и къде изобщо да не се надяваме да ги намерим?

Къде да търсим витамините зимата и къде изобщо да не се надяваме да ги намерим? Woman.bg препоръчва храни, които ще ви запазят в тонус и добро настроение през студените месеци.

Кисело зеле

Киселото зеле е продукт на ферментация, като например виното или кефира. Затова е много по-полезно от задушеното зеле. В киселото зеле се запазват редица полезни вещества – витамини С, К и от група В (В1, В2, В3, В6, В12), както и калций, калций, натрий, желязо, фосфор, сяра, силиций, цинк и мед. Освен това по време на ферментацията зелето се обогатява на млечни и оцетни киселини, които подпомагат храносмилането.

Продукти, съдържащи витамин D

През зимата ни липсва слънчева светлина, а затова и витамин D. Но този проблем лесно може да се реши с коригиране на менюто – включете в него хайвер, яйца, краве масло, сирене, мляко, жълтък, риба, дроб от треска. Всичките тези продукти ще ви помогнат да попълните дневната необходима доза витамин D, като по този начин повишите имунитета си, подобрите състоянието на кожата си и нормализирате кръвното налягане.

Останалите продукти вижте тук



Добави коментар