Вегетарианци на диета

36
Вегетарианци на диета

Без да се лишавате от необходимите хранителни съставки

Вегетарианци на диета? Възможно е, разбира се, и то бе да се лишавате от всички нужни хранителни съставки. Вегетарианската диета е натурална и може да се прави и от не-вегетарианци.

Без месо

Вегетарианството през последните няколко години се е преродило от малко популярен в широко приет избор на хранене и стил на живот. Основното при нег е да не се консумира месо под никаква форма, а да се ползват храни, доставящи нужните протеини - сирена, яйца, зърнени култури, брашно и бобовите растения.

Да свалим излишните килограми

Всяка смяна на диетата води поне до моментно намаляване на теглото, особено в начален период, но преминаването на вегетарианска диета гарантира намаляване на теглото за постоянно, при условие, че ще спазвате препоръките. През последните две десетилетия е настъпило голямо развитие на научните изследвания в областта на храненето, а също така начините на лекуване и предотвратяване на болести с помощта на диета. За избора на диета ще решите сами. Предлагаме ви едно примерно меню за вегетарианска диета:



Закуска
Нискомаслено кисело мляко, купа пълнозърнести пшеничени ядки, фреш от портокал, билков чай или 2 препечени филии с нискокалоричен мармалад, чаша сок.

Обяд
Спагети със спанак или вегетарианско ризото, към това - чаша доматен сок, зелена салата, полята със сос винегрет.

Вечеря
Кубети от пълнозърнест хляб с парчета авокадо, нарязан лук, домат, лимонов сок, билков чай или салата с царевица и зелен грах, чаша плодов чай.



Добави коментар