В очакване на есента

100
В очакване на есента

Няколко храни за силна имунна защита

Есенните месеци са важна част в процеса на изграждане на силна имунна система през зимата. Знаете ли на каква храна е препоръчително да наблегнете? Ние - да.

Тиквата е изключителен зеленчук. Тя може да бъде готвена по различни начини – варена, печена, пържена, в салата, във вид на каша, като супа или сок.

Започнете утрото с овесена каша с парченца тиква, добавете малко мед и ще си осигурите силна доза витамини за целия ден. Такава закуска ви гарантира, че няма да огладнеете до обяд – т.е. ще пропуснете безразборното посягане към бисквитки и шоколадчета.

Заслужава си да похапвате чушки. Те са пълни с витамини, ароматни са и са вкусни, няма второ мнение по този въпрос. Добавяйте чушка в супите, салатите и задушените ястия.

Ако ви се иска да похапнете нещо сладко, подберете плодове като гроздето и крушите. Те са отличен източник на енерги Колкото по-сладки са крушите, толкова повече са полезни за сърцето. В случай, че не ви се яде, можете да си вземете сок от грозде. Той притежава полезното свойство да успокоява нервната система.



Докато на пазара все още има дини и пъпеши, не ги пропускайте! Сокът от диня спомага за намаляване на токсините в организма ни. А пъпешът, както е известно, е полезен за нервната система.

5-те най-полезни продукта за есента

Когато времето става хладно, естествена нужда е на искаме да се стоплим. Ако през лятото сте спрели да пиете чай, започвайте отсега. Препоръчваме ви чай с мента, с боровинки и пък друг билков чай по ваш вкус.



Добави коментар