Това са някои от най-нездравословните храни в супермаркета

576
Това са някои от най-нездравословните храни в супермаркета

Но да се придържате само към неща, които не се предлагат в пакетче, може да бъде предизвикателство

Пресните плодове и зеленчуци са, разбира се, някои от най-здравословните храни, които може да намерите в супермаркета. Но да се придържате само към неща, които не се предлагат в пакетче, може да бъде предизвикателство. Въпреки че не всички опаковани стоки са нездравословни, определено има такива, които е по-добре да пропуснете. Ето някои от тях:

Сокове в кутии

Етикетът на тези столове прилича повече на сложен научен текст, отколкото на съставките на напитка. За съжаление голяма част от тях имат най-много 10 процента сок, като тук влиза и високо фруктозен царевичен сироп, различни източници на изкуствени подсладители и изкуствените оцветители.

Евтино растително масло

Обикновено получавате това, за което плащате, и точно такъв е случаят с тези нискобюджетни масла. Евтините рафинирани растителни масла са известни с високото си съдържание на омега-6 мастни киселини и макар че тя е абсолютно необходима, понякога идва твърде много, което може да доведе до системно възпаление. Освен това, по-голямата част са направени от генетично модифицирани растения.

Инстантни спагети или полуготови макарони

Това, че пише, че има зеленчуци, сирене и витамини, изобщо не е оправдание да купувате подобен тип храна, дори да нямате грам време, за да си сготвите. Съдържанието на натрий, мазнини и изкуствени овкусители и оцветители е толкова високо, че не се знае, дали всъщност консумирате храна или синтетика.

Пуканки с аромат на сирене

Пакетчетата с пуканки са бърз начин да се насладите на лакомството пред телевизора, но ако се зачетете в етикета, надали ще посегнете отново към тях. Тук има огромно количество сол и мазнини. Затова купете царевица и си изпукайте сами пуканките.

Супа на прах

Те са евтини, стават бързо и да…вкусни са. Но всичко вътре е изкуствено и не ви носи никаква хранителна стойност. Няма да споменаваме за солта, мазнините, оцветители, Е-та и калории.

Бульон на кубче

Слагането на кубчета бульон изглежда като чудесен начин да добавите вкус в домашно приготвените супи, но те не са нищо повече от захар, мазнини, хидролизиран соев протеин, сол. Един от начините да сте сигурни, че купувате бульон или здравословна основа за супа, е да разгледате списъка на съставките. Първата съставка трябва да бъде действително пиле, говеждо месо, морски дарове или зеленчуци.

Предварително изпечени пилешки гърди

Предварително приготвеното пилешко често е пълно с всякакви вредни неща, за да бъде с по-дълъг срок на годност!

Крекери

Любими са на децата и са удобство за бърза закуска, но са и безумно нездравословни. Тези пакети са пълни с натрий и наситени мазнини и осигуряват малко или почти никакви фибри.

 

Дресинг за салата

Търговските салатни дресинги често са пълни с натрий, захар и наситени мазнини, но истинският проблем са калориите. Имайте предвид, че без да осъзнавате може да добавяте по 300 калории към иначе здравословната салата.



Добави коментар