Суперхрани, които да добавите към менюто си

600
Суперхрани, които да добавите към менюто си

Специалисти назоваха пет „суперхрани“, които могат да помогнат за укрепване на имунната система

Специалисти от Националната здравна служба на Обединеното кралство назоваха пет „суперхрани“, които могат да помогнат за укрепване на имунната система, както и да помогнат на организма по-лесно да понася болести и да се възстановява по-бързо. Това съобщават от Medic Forum.

На първо място, помагат цитрусовите плодове. Те са добри в поддържането на човешката имунна система и в борбата срещу инфекциите, съветва вестник Стандарт.

Броколите са богати на витамини А, С, Е, както и на фибри и антиоксиданти. Чесънът от своя страна съдържа голямо количество серни съединения. Това може да помогне за намаляване на вероятността от настинка или за по-лекото й протичане.

Джинджифилът има противовъзпалителни свойства, а чаят от джинджифил може да помогне за облекчаване на възпалено гърло. И накрая, експертите посочват пилешкото месо като източник на витамин В6. Той е противовъзпалителен източник на протеин, който помага на тялото да се възстанови по-бързо.

Добави коментар