Предпразнична диета

104
Предпразнична диета

Да свалим няколко килограма преди отново да ги качим?

Тази диета позволява бързо да се освободите от раздразнението, с което ви изпълват няколкото излишни килограма. Коледните празници наближават и по всичко личи, че има по-големи рискове да качите още един-два килограма, отколкото да направите обратно. Затова ви предлагаме отсега да започнете да коригирате менюто си, за да не съжалявате в началото на новата 2015 година.

Празничната диета продължава 3 дни и залага на съкращаване на калориите до 1500 дневно.

Основни принципи на диетата:
- хранете се по система – по едно и също време на деня;
- 30 минути преди хранене изпивайте чаша вода;
- придържайте се към хранителното меню, разчетено в диетата.

Меню за закуска (250 калории)

1/ филия хляб, 25 грама мед, овесени ядки с нискомаслено мляко и парче плод.
2/ плодова салата от ябълка, банан и грозде, подправени с кисело мляко.
3/ дсве филии хляб в комбинация със запечени домати и резен бекон.
Меню за обяд (350 калории)
1/ две филии хляб, 125 грама варен фасул, 1 портокал и запечени домати.
2/ 150 грама варена риба, парче диня и филия хляб.
3/ 2 филии черен хляб, варено пилешко месо или шунка – 75 грама, краставица, домат и риба тон – 50 грама.
4/ 200 грама варени картофи, салата от прясно зеле, краставица, ябълка и подправки.



Меню за вечеря (400 калории)

1/ спагети с доматен сос – 100 грама, зелена салата и нискомаслен кашкавал – 25 грама.
2/ половин грейпфрут, 50 грама зелен грах, пилешко месо на грил – 125 грама, червено зеле.
3/ варено пилешко месо без кожа – 100 грама, порция зеленчукова салата.
4/ 100 грама скариди, 25 грама нискомаслен кашкавал, 100 грама плодове, парче ананас, зеленчукова салата и филия хляб.
5/ 75 грама картофено пюро, 2 броя печени домати, 20 грама зелен фасул и една круша.
6/ 75 грама печена риба, 100 грама задушени тиквички и 50 грама броколи.

Позволени продукти за леки закуски (200 калории)


1/ 10 брой зрънца грозде, 1 ябълка;
2/ пресни зеленчуци, подправени с лимонов сок;
3/ 100 грама зеленчукова салата и една филия хляб.
С тази диета ще можете да свалите 3-4 кг преди празниците.
 



Добави коментар