Правилната закуска

174
Правилната закуска

Ето най-подходящите продукти

Ето списък на продуктите, според тяхната полза, които идеално подхождат за сутрешна закуска. И макар всеки организъм да има повече нужда от едни или други вещества, закуската след ставане от сън е несъмнено най-важното хранене за деня:

1. Портокалов сок. Той ще ви даде добър запас от витамин С за целия ден.

2. Ръжен хляб. Този компонент от закуската съдържа качествена смес от различни въглехидрати, целулоза, витамин В и минерални соли, посочва zdrave.bg.

3. Мюсли. Богати са на въглехидрати и минерални вещества.



4. Плодове.

5. Йогурт. Повишава устойчивостта към стреса за сметка на голямото количество лесноусвояващи се белтъчини и калций и способства за укрепване на имунитета.

6. Кашкавал. Съдържа много калций и белтъчини.



7. Мед. Фруктозата осигурява бърз приток на енергия, а ацетилхолинът помага да се справим със стреса.

8. Кафето или черният чай ви ободряват, но само с един от тези продукти не можете да изкарате половината от деня.

9. Бели препечени филийки. Богати са на много въглехидрати, но нямат достатъчно витамини и микроелементи.



10. Мармалад и конфитюр. Много енергия, малко минерални вещества.

11. Яйца. Богати на витамин А и белтъчини, но и на мазнини.



Добави коментар