Пилешко и заешко подсилват имунитета след боледуване

87
Пилешко и заешко подсилват имунитета след боледуване

Фруктозата в крушите и стафидите подхранва мозъчните клетки

Независимо от пандемията COVID-19, в този сезон върлуват всякакви рино и аденовируси. Като към тях се прибави и изнежването на организма в резултат на двумесечното застояване вкъщи и лесните настинки от това, е пределно ясно, че имунната система трябва да бъде подсилена.

Всяка инфекция отслабва съпротивителните сили на организма и предоставя възможности за нови болести. За да не допуснем това, можем да го подсилим чрез храненето и повече движение на открито, дори ако времето е дъждовно. Промяната на хранителния режим дава най-добри резултати. Медицински проучвания доказват недвусмислено, че имунната система отслабва при прекомерната употреба на захар и сладкиши.

Това означава, че за да не я изтощим напълно, трябва да намалим захарта в кафето и чая, да се откажем от всекидневната порция шоколад или паста, а когато много ни се хапва сладко, да си засладим с мед или сладък плод. Захарта, сама по себе си, е необходима храна за мозъка, затова се налага да приемаме от нея в малки количества. Най-добре е да си я набавяме чрез фруктозата от печените тикви, крушите, бананите и сушените плодове, както и от стафидите.



Доказано е още, че след отслабване на имунитета и консумацията на много сладкиши и захар може да бъдат отключени ракови и сърдечно-съдови заболявания, както и захарен диабет. Доколкото е възможно, намалете пестицидите в храната, тъй като те определено отслабват съпротивителните сили на организма. Те възпрепятстват образуването на нови бели кръвни телца, така той не може да се справи с инфекциите. Но, тъй като не всеки може да си позволи консумацията само на биохрани, изкисвайте марулите и краставиците поне половин час във вода, преди да ги направите на салата.

Това се отнася и за доматите, както и за всички останали зеленчуци. Не посягайте към кореноплодните като ряпа, зеле, цвекло и моркови, ако целта ви е да подсилите имунитета си след боледуване. Те имат способността да извличат и задържат в себе си всички химически съединения от почвата, включително и вредните. Ако ви е останало кисело зеле от доказан чист източник, яжте от него на корем, тъй като то е богато на витамин С. Това се отнася и за туршиите. Впрочем, опасност от предозиране с него няма, тъй като той бързо се освобождава от организма чрез уринирането .

Месото е задължителен компонент в режима за подсилване на имунитета, съветва вестник Монитор. Избирайте го внимателно, като на първо място в случая е пилешкото, следвано от заешкото и телешкото. От свинското също не бива да се отказвате. Нещо повече, колкото по-мазно е то, толкова по-добре, ако приемате мастноразтворими витамини. Мазнината подпомагат разтварянето и усвояването им в организма. Необходимо е рибата и морските продукти да присъстват поне веднъж седмично в менюто ви заради наличието на така полезните омега-мастни киселини. Те са от водещо значение за силния имунитет.

Добави коментар