Пет храни за сияйна и красива кожа

248
Пет храни за сияйна и красива кожа

Тези 5 храни ще ви направят отново свежа и ще се погрижат за блестящия ви тен

Тези 5 храни ще ви направят отново свежа и ще се погрижат за блестящия ви тен. Специалната комбинация от хранителни вещества влияе позитивно на кожата и подпомага регенерирането на клетките. Ето 5 храни, които задължително трябва да присъстват в кошницата ви за пазаруване, за да имате здрав вид и блестяща кожа.

Горски плодове



Горски плодове вместо ботокс. Всеки, който мечтае за хубава кожа, трябва да заложи на силата на горските плодове. Те са богати на антиоксиданти, които разграждат свободните радикали и "ремонтират" увредените клетки. Освен това те съдържат и витамин E, който поддържа клетките еластични и влияе противовъзпалително на тялото, както и витамините А и C, които подсилват имунната система, посочва dir.bg.

Авокадо



Ако все още си търсите основателна причина да ядете авокадо, ето ви една - зелените плодове осигуряват блестящ тен, благодарение на съдържащите се в тях Омега-3 ненаситени мастни киселини. Те са полиненаситени и имат противовъзпалителен ефект за организма. Между другото рапичното, лененото и ореховото олио също са добри доставчици на Омега-3.

Зелена салата



"Яжте повече зеленчуци" е съвет, който често чуваме от всички специалисти по хранене. Зелената салата е особено полезна, защото съдържа засищащи баластни вещества, които, освен че поддържат кожата свежа, осигуряват и здрава чревна флора. Тъмнозелените листа са богати на антиоксиданти. Естествените противовъзпалителни средства предпазват клетките в организма от увреждане и му помагат да изхвърли токсините. Диетолозите препоръчват по половин чиния със зеленолистни зеленчуци на обяд и вечеря за доброто на тялото.

Семена



Богатите на цинк храни имат положителен ефект върху външния вид на кожата. Лененото семе, сусамът и тиквените семки осигуряват блестящ и по-равномерен тен. Освен това, благодарение на съдържащия се растителен протеин и фибри, семената ще ви заситят и ще поддържат здравословна чревна флора. Най-добре е да поръсите киселото мляко, салатите и т.н. Те могат лесно да бъдат въведени в ежедневното хранене.

Риба и морски дарове



Прясната риба от морето и морските дарове са пълни с Омега-3 мастни киселини, цинк и селен. Непобедимата "света троица" има противовъзпалителни, антиоксидантни и поддържащи кожата свойства при регенерацията. В допълнение към сияйния тен, тази комбинация също допринася за здраво сърце.

Сияйна кожа - какво още помага

Всеки, който реши да заложи на храните за сияйна кожа, трябва да отстрани опонентите им от менюто си. Те включват, наред с други неща, готови продукти, твърде много сол, висок прием на месо и захар. Всичко това може да стимулира възпалителните процеси в организма, което в крайна сметка може да доведе до по-лош външен вид на кожата.

Но не само храненето може да повлияе на красотата на кожата. Също така фактори като спокоен сън, намаляване на стреса и вътрешно удовлетворение помагат за сияйна кожа. Защото едно нещо е сигурно - никаква козметика не е толкова ефективна, колкото красотата, която идва отвътре.

Добави коментар