Отслабваме с риба

339
Отслабваме с риба

Вярно, че лятото свърши, но рибата остава все така полезна!

Рибата е една от храните, които мнозина от нас пренебрегват. Тя често отсъства от трапезата ни, въпреки съветите на специалисти по хранене, че трябва да я консумирате 3 пъти седмично. Днес сме решли да ви предоставим диетичен режим с изобилно количество риба. Благодарение на него, ще можете за 10 дни да свалите между 3 и 5 килограма.

Основни правила на рибната диета:

За спазването на тази диета е задължително да изберете немазна риба – хек, например. От време на време е допустимо да похапвате и малко мазна. Желателно е да варите, задушавате и печете рибата. В никакъв случай не я пържете. Вместо сол за подправяне използвайте лимонов сок и подправки.

Като гарнитура можете да задушите зеленчуци. Изключете от възможностите обаче патладжани, картофи и домати.
На ден е позволено да пиете по 100 мл червено вино.

Съществуват два варианта на рибната диета: 7 или 10 дни. При първия случай ще свалите 3-4 кг, а при втория – 3-5 кг.

Храни, носещи щастие

Меню за една седмица
Закуска: едно бъркано яйце, ябълка, чаша зелен чай
Втора закуска: 200 грама варена риба, една краставица, чаша минерална вода
Обяд: 200 грама варена риба, зелена салата, 150 грама обезмаслена извара, чаша зелен чай
Вечеря: 200 грама варена риба, 150 грама обезмаслена извара, сурови зеленчуци и чаша зелен чай

Меню за 10 дни
Всяка сутрин започвайте с чаша вода. Задължително я преварете преди консумация. На ден трябва да приемате по 2 литра вода.
Закуска: 1-2 яйца, чаша кисело мляко (нискомаслено), след 15 минути можете да изядете плод, богат на витамин С, и най-накрая 2 чаши зелен чай (без захар).


Втора закуска: 50 грама риба и чаша топла вода, след 15 минути изяжте 200 грама от същата риба в съчетание със зеленчукова гарнитура. За десерт – плод.
Обяд (както и вечерята): преди хранене изпийте 2 чаши топла вода, след това изяжте 250 грама риба или морски дарове със зеленчуци (например, зеленчукова салата с лимонов сок и нискомаслено кисело мляко). Два часа след обяда не примайте течности.
Следобедна закуска: 150 грама нискомаслена извара или чаша кисело мляко
Привечер можете да пиете чай.



Добави коментар