Най-здравословната закуска

97
Най-здравословната закуска

За децата

Кисело мляко, една лъжица полифлорен мед, още толкова ябълков пектин, канела и смлени орехови ядки – това са задължителните елементи на закуската, която доставя на организма всички необходими мазнини, въглехидрати, белтъчини, макро- и микроелелменти. Това смята диетологът и лечител проф. Христо Мермерски.

Той подчерта пред bTV, че тази комбинация е особено полезна за децата, тъй като засилва имунната система и пречиства целия им организъм.

Специалистът напомни на родителите, че за да бъдат децата им здрави и за да се предпазват от алергии, е нужно ежедневно да се захранват с плодове и зеленчуци. Особено полезни са морковите и доматите, тъй като те имат силно противораково действие, обясни проф. Мермерски.

„Два резена пъпеш осигуряват на малчугана необходимото количество витамини А и С и други химични съединения, които решават нормалното му развитие”, обясни още експертът.

Богати на същите витамини са и червените чушки. Само една такава дава на организма полезните съставки, които се съдържат в цял килограм лимони. Лукът и чесънът в салата пък унищожавали болестотворните организми.



Добави коментар