Наблегни на пилешкото

49
Наблегни на пилешкото

Диетолозите съветват да изключим от менюто си свинското

Концепцията за балансираното хранене включва продукти, които съдържат животински белтъчини и растителни съставки. Много опитни специалисти - диетолози съветват да се откажем от мазното овнешко и свинско месо и да преминем изцяло към употребата на пилешко.

Не си струва обаче да се бърза и да се преминава само към един вид месо. Просто трябва да предпочитаме месото, което е без мазнини, съветва zdrave.bg.

Пилешкото месо действително има много полезни свойства. Първо, птичето месо (с изключение на пуешкото) съдържа малко наситени мазнини и затова се усвоява по-добре, отколкото другите видове мазнини.

Второ, птичето месо е богато на фосфор, магнезий, цинк и съдържа значителни количества витамини от група В. Фосфорът укрепва мускулите, костите и зъбите. Магнезият отговаря за нормалната работа на нервните клетки, помага в борбата с умората и раздразнителността, подобрява паметта.

Цинкът ускорява зарастването на раните и е необходим за укрепване на паметта и добрата работа на мозъка в по-късна възраст. Витамините от група В са необходими за нормалната работа на храносмилателната и нервната система. Те повишават съпротивителните сили на тялото спрямо стреса и стабилизират нивото на кръвната захар.



Добави коментар