Любимите храни на жените

96
Любимите храни на жените

Плюс няколко рецепти

Кубче шоколад или торта. Най-вероятно това е първото предположение, когато трябва да отгатнем каква е любимата храна на нежния пол. Оказва се обаче, че женските предпочитания са се променили и сладкото категорично е детронирано от първото място. Специалистите изготвиха списък на най-любимите храни на жените - вижте топ 3.

1. Месо
Дамите предпочитат местните ястия пред всичко останало. Ако искат да запазят тънка талията си обаче, е добре да наблегнат на пилешко, телешко и пуешко месо, като изключат от менюто си мазните свинско и агнешко. Ето една изключително вкусна и екзотична рецепта с пуешко.

Пуешки руладини
Продукти:
4 филета пуешко месо, сол, смлян черен пипер, 1 ч.ч. бяло вино, 1 глава кромид лук, 1 морков, 5 маслини без костилки, 7 сушени кайсии, 1/2 ч.ч. шамфъстък, 1 шепа боровинки, зехтин, 1 ч.л. суха мащерка, 1/2 ч.л. сух риган, 1/2 ч.л. сух карамфил
Начин на приготвяне: Оформете пуешките филета, като леко ги начукате, за да станат тънки листове. Натъркайте ги със сол, черен пипер и счукан карамфил и ги накиснете за 30 минути в малко бяло вино. Загрейте мазнина в тиган и задушете ситно нарязаните лук, моркови, маслини. Щом омекнат, добавете нарязаните сушени кайсии, предварително накиснати в гореща вода. Овкусете с подправки и разбъркайте с шамфъстъка, нарязан на ситно, и боровинките. Отстранете от котлона и разпределете от плънката върху пуешките филета. Навийте ги на руладини и затворете краищата им с клечки за зъби или ги зашийте. Загрейте в тиган мазнина и запържете руладините равномерно. Прехвърлете ги в тава, полейте ги с още малко вино и топла вода и ги запечете до готовност.



2. Макаронени изделия
Явно все повече жени стават любители на пастата. Тя може да бъде и полезна и диетична, ако е пълнозърнеста и приготвена без много мазнина и сосове. Според кулинарите, пастата е влязла под кожата на нежния пол, не само защото е вкусна, но и заради това, че е лесна и бърза за приготвяне. Като тези:

Пенне със зеленчуци
Продукти:
350 гр паста пене, 140 гр броколи, 100 гр грах, 2 тиквички, 1 с.л зехтин, 100 гр крема сирене, 200 гр настърган пармезан, настърганата кора и сока на 1 лимон, 1 шепа босилек
Начин на приготвяне: Сварете пастата, според инструкциите върху опаковката, като в последните 3 минути от варенето добавите броколите и грахта. Запържете тиквичките в зехтина за 7-8 минути, докато омекнат и станат леко златисти. Когато пастата и зеленчуците са почти готови, отделете един черпак от водата, където са врели. Премерете 6 с.л. от тази течност и ги добавете в тигана с тиквичките, заедно с крема сиренето, 50 гр от пармезана, лимоновата кора, половината от лимоновия сок, сол и черен пипер. Бъркайте, докато получите кремообразен сос. Отцедете зеленчуците и пастата. Разбъркайте ги със соса, като добавите босилека, още лимонов сок, сол и пипер на вкус. Сервирайте в затоплени купи, като предложите като добавка и пармезан.



3. Сандвичи
Сандвичите изместиха от челните места морската храна, която беше сред любимите женски храни. За да бъдат в по-здравословен вариант, е добре да ги приготвяте вкъщи - с пълнозърнест хляб, много зеленчуци и нетлъсто месо или риба.

Сандвич с риба тон
Продукти:
2 пълнозърнести хлебчета, зехтин, сол, черен пипер, 2 зрънца карамфил, 1 глава лук, 1 домат, 3 листа маруля, 1 консерва филе от риба тон
Начин на приготвяне: Разполовете хлебчетата и ги намажете със зехтин, след което ги поръсете със сол, малко черен пипер и счукан карамфил. Филето риба тон размачкайте с вилица. Във всяко хлебче сложете по листа маруля, кръгчета домати, разпределете филето риба, наредете върху него тънки кръгчета лук. Притиснете сандвичите с нещо тежко за 30 минути, след което поднесете.



Добави коментар