Коктейлите и калориите

68
Коктейлите и калориите

В някои от най-популярните коктейли

Лонг Айлънд се прави от студен чай, джин, ром, текила, водка, кока-кола, като в него се съдържат 180 калории на 100 мл. Повечето бармани пропускат кока-колата, като смятат, че тя е ненужна. Но ако все пак предпочитате да има, то изберете диетична кола.

Блъди Мери - водка, лимонов сок, доматен сок и табаско, съдържат само 86 калории. За тънка талия е препоръчително да се използва доматен сок без захар, ако се използва купен доматен сок. Или пък просто попитайте за прясно изцеден доматен сок.



Ром, лимонов сок, захар, листа от мента и сода, или така небезизвестното Мохито съдържа цели 133 калории. Но ако сте на диета, просто пропуснете захарта. Ако вие е безвкусно без захар, заменете захарта с изкуствени подсладители.

Маргарита
е алкохолен коктейл на базата на текилата. Основно се състои и от сока на зелен лимон и портокалов ликьор. Приготвя се обаче и с прасковен или ягодов ликьор. Този коктейл съдържа 190 на 100 мл. По-ниско калоричен ще е коктейлът, ако се сложи Corazon Бланко и резенче лимон.

Cosmopolitan или водка, ликьор, лимонов сок и сок от червена боровинка. Калоричността му също е висока – 177. За по-диетично, сокът може да се замени от диетичен сок от боровинки или фреш.

Пина Коладата
също е доста калорична – съдържа 120 калории и се прави от кокосово мляко, сок от ананас и ром. Сокът от ананас може да се замени с пресен плод, който съдържа по-малко захар от сока.

Ако искате сам да си приготвите коктейл и обичате да го "играете" барман, когато посрещате гости у дома си или просто когато сте се събрали с приятели, много внимавайте.

Като за начало се запознайте какво е алкохолното съдържание и калориите в дадена напитка, която искате да използвате за коктейл. Изберете нискокалорични алкохоли и се уверете, че не съдържат калорични добавки.

Калоричността на напитките обикновено е посочена върху опаковките им, дори и на тези на соковете. Избягвайте да слагате захар или захарни сиропи. Вместо това ползвайте захарни заместители или подсладители. Също добра идея е да се слагат пресни фрешове или сокове, а не купени, тъй като те съдържат повече захар.



Добави коментар