Как да изпечете хляб по правилата на Дюкан

1446
Как да изпечете хляб по правилата на Дюкан

Още една здравословна рецепта в домашния рецептурник

Често на трапезата ни не може да отсъства един елемент и това е хлябът. Ако искате да го направите по-полезен за тялото, можете да използвате пълнозърнесто брашно и киселомлечни продукти.

Представяме на вниманието ви рецепта за вкусен и здравословен диетичен хляб с овесени ядки. Той идеално подхожда на режима за хранене на Дюкан.

С какво са полезни овесените ядки?


В състава им присъства растителен протеин, около 20% целулоза, витамини, антиоксиданти, минерали (сред които фосфор, йод, желязо, калций, магнезий и др.). Освен това овесените ядки прочистват червата, извеждат токсините от тялото, холестерола и свободните радикали. Редовната им консумация укрепва защитните функции на организма, подпомага процеса на отслабване и оптимизира работата на черния дроб, бъбреците и панкреаса.



С какво са полезни пшеничните трици?


В тях се съдържат около 40% протеини, до 15% целулоза, витамини и минерали (натрий, желязо, мед, манган, кобалт, йод, магнезий, цинк).

Пшеничните трици подобряват метаболизма, нормализират хормоналния фон, укрепват имунната система и подобряват работата на червата. Освен това стимулират регенерацията на клетките, подобряват зрението и оздравяват кожата и косата.

Как да приготвите хляб според правилата на Дюкан?


Ще са ви необходими 15-20 минути.

Продукти:
• Овесени ядки – 2 супени лъжици
• 1 яйце
• Пшенични трици - 1 супена лъжица
• Нискомаслена извара – 1 супена лъжица
• Бакпулвер - 0,5 пакетче

Начин на приготвяне:
1. Смелете овесените ядки и триците в блендер. Трябва да получите брашно.
2. След това смесете всички продукти.
3. Разбъркайте до еднородна смес.
4. Налейте полученото тесто във форма.
5. Изпечете в микровълнова печка за 4 минути при мщност 750 вата.
6. След като се охлади, нарежете хляба.
 



Добави коментар