Идеи за пълноценна закуска за децата

576
Идеи за пълноценна закуска за децата

Край на чуденето сутрин какво да приготвите

Пълноценната закуска е важна в болнаво време като есента. За да заредите организма на детето с витамини и минерали, които ще го пазят от вирусите, се нуждаете от само няколко идеи.

Забравете чуденето сутрин какво да сервирате на трапезата на детето. Предлагаме ви няколко идеи. Запишете си ги на листче. Сложете го с магнитче на хладилника и за всеки ден ще имате готова закуска!

Изграждането на добри хранителни навици у детето е ключ към оптимално здравословно състояние в дългосрочен план. Ето нашите предложения:

1/ Зърнена закуска
Тя е богата на витамини, калций и целулоза. Добавете малко пляко и плодове. Отличен старт на деня!

2/ Кашкавал


Протеините в състава му го правят идеална енергийна закуска. Измислете креативен начин за сервиране. Можете да използвате формички за сладки – кашкавал във формата на мече е много по-вкусен от този на квадратчета.

3/ Смути
Необходимо ви е прясно мляко или кисело, плодове по избор и пасатор. Пасирайте всички съставки и напитката е готова. Изобилие от витамини на закуска!

4/ Кисело мляко


Отлично се съчетава с различни плодове, нарязани на парченца. Включете и мед или кленов сироп и детето ви ще се наслади до последната лъжичка на полезната закуска.

5/ Сладък картоф
Той е сред най-полезните зеленчуци. Богат е на витамини А, В6 и С, както и фолиева киселина.

6/ Фъстъчено масло


Децата го обожават. Богато е на протеини и целулоза. Направете сандвичи с фъстъчено масло, добавете и купичка кисело мляко с плод според сезона.

7/ Варени яйца


През първите години от живота си децата задължително трябва редовно да консумират яйца. Не ги забравяйте. Доказано е, че яйцата на закуска засищат и зареждат с енергия.

8/ Ябълки


За ползата им няма какво да говорим. Достъпни са целогодишно и вероятно това е причина, поради която можете да си позволите да ги подцените. Нарежете ябълките на приятни хапки. Те са богати на витамини С, В1 и В2, Р и Е. Съдържат още желязо и калий.

Повлияят благоприятно храносмилателната система, а, както знаете, здравето извира от стомаха.

9/ Стафиди
Богати са на калий и витамин В1, В2 и В5. Укрепват нервната система и подобряват съня.



Добави коментар