Идеи за обяд в училище

40
Идеи за обяд в училище

Ето няколко идеи за обяд, споделени от майка на четири деца, която определено знае какво е да имаш много фантазия, за да отговориш на вкуса на всяко едно от тях

Лятото свърши, листата на дърветата се обагриха в красиви цветове, усеща се аромат на печена тиква и кестени…. Есента е тук, а с нея дойде и училището! С очакване (или не толкова) децата започват своето ежедневие, свързано с учене, уроци, курсове по спорт, радости или неволи…..А за нас родителите е време да помислим за тяхното здравословно ежедневие.

Тоест трябва да осигурим питателна и полезна храна, която да ги зареди с енергия, да им даде силен старт на деня и да ги държи сити и пълни с енергия. И ако закуската може да контролираме у дома, не е така за обяда. За да сме спокойни, че децата ни получават само най – полезната и здравословна храна, трябва да заредим кутиите с неща, които обичат и които ще ги държат далече от училищната лавка.

Ето няколко идеи за обяд, споделени от майка на четири деца, която определено знае какво е да имаш много фантазия, за да отговориш на вкуса на всяко едно от тях. И така, отворете кутиите и заредете с:

Вариант №1

Пуешко + рулца от чедър

Пресни червени плодове

кисело мляко

микс от сушени плодове, ядки и гранола

Вариант №2

Хумус

Плоски хлебчета

Домати

Краставици

Нарязани портокали

Вариант №3

Сирене кесадиля

Гуакамоле

Салца

Тортиля чипс   

Ягоди

Вариант №4

Шишчета от шунка и сирене/ кашкавал

Червени чушки

Ябълки

Сушени плодове или снакс

Вариант №5

Твърдо сварени яйца

Бейби моркови + млечен сос

Бретцели

Праскови или грозде

Вариант № 6

Салата с макарони

Кисело мляко

Гранола барчета

Малини

Вариант №7

Бадемово масло

Моцарела

Солени бисквити

Плодово желе

Вариант №8

Крекери

Чедър сирене на кубчета

Грозде

Плодово барче

Вариант №9

Бейгъл с крем фреш

кисело мляко

Бейби моркови

Плодова салата

Вариант №10

Зеленчукови пръчици с хумус

Зелен боб на салата

Мандарини

Гранола барче

Разбира се, това са само идеи, които може да надграждате и адаптирате по вкуса на вашето дете. Целта е да му осигурите необходимите качествени храни, които да му дават достатъчно енергия и да го държат сито.



Добави коментар