Храни за плосък корем

100
Храни за плосък корем

Вкусни храни за красив корем

Ключов момент от възстановяването след раждане са не само дънките от преди бременността, но и коремът. Хормоналните промени през бременността, „разтягането” на корема, промените в метаболизма - това са само част от обясненията за коремните ви тревоги.

Добрата новина е, че всичко това е поправимо. Коремът е едно от местата, на които най-лесно сваляме килограми, колкото и странно да ви звучи това. Всъщност, експертите са единодушни, че за да намалите корема, е достатъчно да се храните. Разбира се, не безразборно - ето кои са храните, които ще ви помогнат в мисията „плосък корем”.

Боровинки, череши и грозде

Изследванията сочат, че естествените растителни химикали в тези плодове горят коремните мазнини. Богатството на антиоксиданти и фибри в тях е допълнителен бонус.

Млечни продукти

В млечните продукти се съдържа т.нар. суроватъчен протеин, който подсилва мускулите и намалява натрупването на мазнини. Това означава, че може да набавяте нужните калории с нискомаслени продукти, които няма да повишат килограмите ви. Млечните продукти засищат и спомагат значително отслабването.

Калий

Женският организъм, особено по време на бременност и след това, е склонен към задържане на течности. Мисълта, че излишните килограми се дължат именно на това е особено приятна. За да се избавите от ненужните течности, не е достатъчно да намалите консумирането на сол. По-добрият начин е да наблегнете на храни, богати на калий, който спомага усвояването на водата от клетките. Богати на калий са: авокадо, портокал, банани, печени (не пържени) картофи и спанак.

Натурални протеини

Богат източник на натурални протеини са: постните меса и колбаси, птичето месо, яйцата. Точно както и при млечните, протеинът „работи” за изграждането на мускулна маса, което автоматично намалява мазнините.

Зърнени храни

Освен че са богати на фибри, зърнените храни съдържат магнезий и хром, които в комбинация намаляват нивата на хормона кортизол - „хормонът на стреса”, който „насочва” мазнините към корема и талията. За максимален ефект се насочете към зърнени храни в натуралната им форма - овес, кафяв или див ориз, киноа.



Добави коментар