Храна за навън

113
Храна за навън

Какво да подготвите

Хубавото време тепърва предстои да ни радва и предизвиква да сме все повече навън. Как да се подготвите за хранене на малкото дете в движение?

Между 9-ия и 12-ия си месец повечето хлапета вече са свикнали с т.нар. храна за ядене с пръсти - най-удобните решения за хранене в парка при това положение са различни видове снаксове, мини сандвичи, резени краставица или моркови, парчета плодове.

Ако детето ви все още трябва да бъде хранено, знаете процедурата - предварително приготвената в бурканче храна, за предпочитане носено в термочанта или контейнер, които биха запазили желаната температура на храната. Ако не разполагате с такива, винаги може да помолите да затоплят храната на детето в близкото заведение. Малки опаковки детско кисело мляко за десерт също са добър вариант.

Добре е подбирате храната на детето внимателно - не забравяйте, че има вероятност да се разлее, както и да бъде артистично разхвърляна от детето. Избягвайте храни със сосове и такива, които много лесно се развалят, когато не са в хладилника - например рибата едва ли ще издържи цял ден в коша на количката, без да се развали.

За още по-лесен достъп е добре да се заредите с готови снаксове, разбира се, подходящи за малкото дете. Правилото е да не са нито много солени, нито сладки, както и да са с минимално количество добавки. Най-подходящи за целта са специално направените за деца бисквити, пълнозърнени десерти, гризини.

Не забравяйте, че навън детето ви най-вероятно ще яде по-малко, отколкото когато сте си у дома - не се паникьосвайте и не насилвайте детето. Точно такава е и целта на снаксовете, които винаги трябва да са ви под ръка - детето ще яде по-малко, но ще огладнява по-често. Никога не излизайте от дома без задължителните за детето вода и мляко.



Добави коментар