Ето как да заобичате здравословната храна

68
Ето как да заобичате здравословната храна

Да започнеш да се храниш здравословно не е само въпрос на „искам“, но и на вътрешно усещане

Да започнеш да се храниш здравословно не е само въпрос на „искам“, но и на вътрешно усещане. Да се храниш по определени правила, да спреш определени храни, не трябва да се приема като наказание или диета, която няма край. Здравословното хранене трябва да е осъзнат избор, да носи удоволствие и да се превърне в такава част от живота ни, че дори да не мислим за него като за нещо наложено от някой или нещо. Това трябва да сме ние.

Според медицинския експерт на Good Housekeeping, д-р Хазер Уолъс, живеем в култура на хранене, фокусирана върху ИТМ и теглото, където храната е обозначена като„ добра“ и „лоша“, където хората се взират между крайности на ограничения и преяждане. "Ако можем да осъзнаем не само какво ядем, но и как и с кого го ядем, можем да започнем да възстановяваме връзката си с храната.", казва тя.

 Ето топ петте съвета на д-р Уолъс, за да заобичаме здравословната храна ...

 Опитайте средиземноморска диета

Известен като най-здравословния начин на хранене, нейните продукти са лесно достъпни. Средиземноморската диета е богата на зеленчуци, плодове, бобови растения, ядки, зърнени храни, риба, както и ненаситени мазнини като зехтин. Обикновено включва нисък прием на месни и млечни храни.

Върнете се към основите

Д-р Уолъс препоръчва да готвите с пресни съставки и да експериментирате с аромати. Забравете за консервите и готовите полуфабрикати. В интернет има безброй лесни рецепти с основни храни.

Баланс

Не забравяйте, че не е полезно да мислите за храните като за "добри" или "лоши", казва д-р Уолъс. Някои са калорични, но богати на хранителни вещества, така че се стремете към баланс. Колкото повече хранителни храни имате в диетата си, толкова по-малко място ще има за боклуци.

 

Обядът да е приоритет

Направете обеда максимално вкусен, казва д-р Уолъс. "Дори обикновеният сандвич може да бъде фантастична храна, богата на полезни вещества - зеленчуци, хумус и семена. Това засилва енергията ви, като същевременно помага да избегнете неконтролируемият глад и спад на енергия следобед“.

Хранете се заедно

Отделете време, за да спрете, отпуснете се и внимавайте какво ядете. Семействата, които се хранят заедно най-малко три пъти седмично, са склонни да имат по-голямо разнообразие в диетата си, освен това е по-малко вероятно да имат наднормено тегло.



Добави коментар