Ето храните, които трябва да избягваме на закуска

674
Ето храните, които трябва да избягваме на закуска

Закуската е обявена за най-важното хранене през деня, тъй като засилва метаболизма и дава „гориво“ на вашия организъм

Закуската е обявена за най-важното хранене през деня, тъй като засилва метаболизма и дава „гориво“ на вашия организъм. Следвайки правилото "всичко в умереност“, обаче има храни, които трябва да избягваме или поне да са в нашето ежедневно сутришно хранене, съветват от foodpanda. Ето и кои са те:

Бял препечен хляб

Препеченият бял хляб е по-малко вероятно да ви накара да се чувствате по-пълноценно, в сравнение с пълнозърнестия хляб, тъй като той е със значително по-малко полезни вещества.

Масло или маргарин

Тази опция за закуска може да бъде калорична, особено ако смесите мазнини с въглехидрати.

Плодове

Ако просто смесвате плодовете, естествените захари се освобождават от вътрешността на клетките и се превръщат в" свободни захари ". Поради тази причина яжте само по един вид плод на хранене.



Захарни зърнени храни

Повишават нивата на глюкозата в кръвта, а това може да доведе до кратък изблик на енергия, но това ще продължи само за малък период от време.

Концентриран портокалов сок

С високо съдържание на фруктоза, което може да доведе до скок в нивата на кръвната ви захар. Вместо да пиете концентриран портокалов сок, изяждайте целия плод.

Тестени изделия

Всички знаем колко са вкусни мекиците и палачинките, но те не ни доставят нищо повече от по-висок холестерол и приятно усещане на небцето.

Добави коментар