Децата и вредните храни
71
Които рекламират по телевизията
Децата в САЩ виждат по-малко реклами на мазни и сладки храни по телевизията, но нездравословните продукти все още доминират в рекламите на храни, пише БГНЕС.
В допълнение, рекламите на бързи закуски са нараснали спрямо броя си от преди 6 години. През 2006 г. хранителната индустрия в САЩ започна доброволна програма "Инициатива за реклама на храни и напитки за децата", в отговор на призивите от Федералната комисия по търговията и Института по медицина за засилена саморегулация на рекламите на храни.
Изследването, публикувано в Archives of Pediatrics and Adolescent Medicine, е оценило влиянието на програмата, към която са се присъединили 17 компании, включително Coca-Cola, Kraft Foods, General Mills и Kellogg. Те са обещали да подобрят хранителното съдържание на стоките, които се рекламират в програми за деца под 12 години.
Като цяло се рекламират по-малко вредни храни, но в замяна има повишаване на броя на рекламите за бързи закуски с близо една трета. Според неотдавнашно изследване, децата, които гледат анимационни филми, консумират 45% повече вредни храни, когато са изложени на реклами.
Децата ви обичат ли рекламираните храни? Споделете в коментарите.
Коментари
да, бе, до гуша ми дойде от разни реклами на боклуци точно по време на анимациите. не стига тома ама и м магазина са ги лепнали най-отпред, та децата по-лесно да ги видят и искат